אדם עיוור לא הורשה להיכנס לסופרמרקט של רמי לוי עם כלב הנחייה


שגיא אסייג זכה גם לתגובות מעליבות מקב"ט הסניף ולמנהלת שירות הלקוחות בחברה.

מערכת abiliko 12.04.16

סיפור מקומם שהתפרסם באתר NRG:

 

אדם עיוור לא הורשה להיכנס לסופרמרקט של רמי לוי עם כלב הנחייה שלו וזכה להערות פוגעות מצד הקב"ט, כשגם מנהלת שירות הלקוחות של החברה לא חסכה כלפיו במילים וטענה שהוא בא רק לסחוט מהם פיצויים. 
מעבר לעלבון ולכעס הטבעי המתעוררים לנוכח המקרה בכללותו, כדאי לשים לב להערה של מנהלת שירות הלקוחות (שבאה לידי ביטוי גם בטוקבקים לכתבה): מדוע הוא לא נתן לה את רשימת הקניות והם היו עושים לו משלוח בחינם? לכאורה הרשת באה להקל עליו אך למעשה היא מנסה להקל על עצמה ובכך משקפת את ההדרה מהמרחב הציבורי שאנשים עם מוגבלות מתמודדים עמה. 
ומדוע שלא יעשה את הקניות בחנות בעצמו? 
הוא לא רוצה שיעשו בשבילו. הוא רוצה להסתובב בין המדפים, להשוות מחירים, לדבר עם דיילים ודיילות וקונים אחרים, להריח את הריח מהמאפייה, את הסבונים במחלקת הקוסמטיקה, לגעת, לצאת, להיות בחברה כמו כל אחד.

מגיע לו כאדם, כצרכן כחבר בקהילה.

מה דעתכם?

 

לכתבה המקורית.




תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה