יעוץ פסיכולוגי בצ
המומחים של אביליקו
עבודה נגישה
אהבה בלי מגבלות
המדריך לחופשה נגישה

כתבה בYNET


יורוקום תקשורת דיגיטלית מתוך הבלוג של יורוקום תקשורת דיגיטלית



12.07.2011 | 16:05

המכשיר הופיע בYNET צרכנות.

הכתב מישל עלה על הפרינציפ במהירות והציג את המכשיר.

משתף אתכם -

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4093020,00.html

 

יורוקום טורפת את הקלפים

כל מי שיש לו אדם קשיש במשפחה או ילד הדורש טיפול מיוחד או אפילו מטפלת השומרת על אבא או אמא, מכיר את העלויות החודשיות של מכשירי הזעקת העזרה. אף על פי שהרבה מכשירים מסוגלים לתת מענה רפואי או אפילו שוק חשמלי – רובם בעיקר מחייגים באמצעות לחצן מצוקה למד"א או קרוב משפחה. מה שעצוב בסיפור הוא דמי השימוש החודשיים שעל הצרכן לשלם.

 

בימים אלו ממש מכניסה חברת "יורוקום" את מכשיר ה-Uniden D1 - מכשיר טלפון בטכנולוגיות DECT אשר משמש כמוקד חרום לכל דבר ועניין: לחיצה על כפתור המצוקה התלוי על הצוואר מבצע חיוג מיידי לחמשת מספרי החרום בצורה כזו שאם אחד לא ענה הוא מיד ממשיך לשני. כאשר נוצר הקשר אפשר לדבר בצורה צלולה וברורה מהשלט הקטן על הצוואר. בנוסף, המערכת מיד מעבירה את השיחה למצב של דיבורית במידה ואין מענה בשלוחה וגם כאן מדובר בטכנולוגיה דו כיוונית ללא כל מעורבות כזו או אחרת של הצד שנפגע.

 

אנחנו מברכים על המוצר כי זוהי סנונית ראשונה בתחום שבו הרבה מאוד חברות מתחרות ומעניקות שירותים שחלקם לא יסולא בפז – אבל השירותים הללו מחויבים בתשלומים חודשיים גבוהים וכאן נטרפו הקלפים כי המוצר מעניק שורה ארוכה של אפשרויות ואין תשלום חודשי כלל. כן ירבו חברת שכאלה החוסכות לנו כסף כל חודש. למידע נוסף על המכשיר

 


תגובות
אין תגובות לפוסט

למעלה