יעוץ פסיכולוגי בצ
המומחים של אביליקו
עבודה נגישה
אהבה בלי מגבלות
המדריך לחופשה נגישה

הבלוג של יורוקום תקשורת דיגיטלית



31.07.2011 | 13:50
הנגשת הרוב לטובת המיעוט והנגשת המיעוט לטובת הרוב (עורך האתר)

לראות את המולה בבית הקפה בנמל יפו בו משרתי הלקוחות הינם חרשים או כבדי שמיעה.

לראות הרעש שהם עושים עם הידיים :)

חויה אמיתית . אנו השומעים מפסידים כל כך הרבה מכך שאיננו לומדים לתקשר.

רוב הציבור משתמש ונעזר במתקנים מסוג מסוים. מתקשר בצורה מסוימת , בונה את משרדיו ואת התחבורה  בצורה מסוימת.

בצורה שאינה סלחנית לכאלו ששונים.

בכך אנו- הרוב , מפסידים הזדמנויות לשמוע, להבין, לראות את העשיה וללמוד מהדרך שעוברים אותם אלו ששונים מאיתנו. או ה"מוגבלים" בלשון הבורים.

הנגשה היא מקצוע דו צדדי.

הנגשת הרוב לטובת המיעוט והנגשת המיעוט לטובת הרוב.

 


תגובות
אין תגובות לפוסט
12.07.2011 | 16:05

המכשיר הופיע בYNET צרכנות.

הכתב מישל עלה על הפרינציפ במהירות והציג את המכשיר.

משתף אתכם -

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4093020,00.html

 

יורוקום טורפת את הקלפים

כל מי שיש לו אדם קשיש במשפחה או ילד הדורש טיפול מיוחד או אפילו מטפלת השומרת על אבא או אמא, מכיר את העלויות החודשיות של מכשירי הזעקת העזרה. אף על פי שהרבה מכשירים מסוגלים לתת מענה רפואי או אפילו שוק חשמלי – רובם בעיקר מחייגים באמצעות לחצן מצוקה למד"א או קרוב משפחה. מה שעצוב בסיפור הוא דמי השימוש החודשיים שעל הצרכן לשלם.

 

בימים אלו ממש מכניסה חברת "יורוקום" את מכשיר ה-Uniden D1 - מכשיר טלפון בטכנולוגיות DECT אשר משמש כמוקד חרום לכל דבר ועניין: לחיצה על כפתור המצוקה התלוי על הצוואר מבצע חיוג מיידי לחמשת מספרי החרום בצורה כזו שאם אחד לא ענה הוא מיד ממשיך לשני. כאשר נוצר הקשר אפשר לדבר בצורה צלולה וברורה מהשלט הקטן על הצוואר. בנוסף, המערכת מיד מעבירה את השיחה למצב של דיבורית במידה ואין מענה בשלוחה וגם כאן מדובר בטכנולוגיה דו כיוונית ללא כל מעורבות כזו או אחרת של הצד שנפגע.

 

אנחנו מברכים על המוצר כי זוהי סנונית ראשונה בתחום שבו הרבה מאוד חברות מתחרות ומעניקות שירותים שחלקם לא יסולא בפז – אבל השירותים הללו מחויבים בתשלומים חודשיים גבוהים וכאן נטרפו הקלפים כי המוצר מעניק שורה ארוכה של אפשרויות ואין תשלום חודשי כלל. כן ירבו חברת שכאלה החוסכות לנו כסף כל חודש. למידע נוסף על המכשיר

 


תגובות
אין תגובות לפוסט
הכרה חשובה בכוח הצרכני של אנשים עם מוגבלות (עורך האתר)

לפני כחצי שנה החליטו בחברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, חברת בת של קבוצת יורוקום -הבעלים של  בזק - להירתם לנושא הנגשה בתחום בו אנו מתמחים - תקשורת.

 


חרשנו קצת את העולם בחיפוש אחר מוצרים.


התובנה שהגענו אליה - הפתרונות לאוכלוסיה הבוגרת כוללים פתרונות לכבדי שמיעה, מוגבלות ראייה, זמינות למקרה של חוסר  ניידות. בגיל מסוים נפגמת איכות השמיעה, הראייה כבר לא משהו משהו , הניידות קצת איטית ועוד.

המוצר הראשון שהחלטנו להביא לארץ הוא טלפון של המותג יונידן ה- D1 . טלפון ההופך את השימוש בו לבטוח וקל  .

שמנו דגש על מכשיר פשוט ונוח לתפעול עם עיצוב מודרני.

במהלך הבדיקות שעשינו עם המכשיר , סמנכ"ל רכש של גוף רפואי גדול  התקשר אלי  ורכש עבור אימו את המכשיר. הבעת האמון הזאת חיזקה אצלי את ההרגשה שאני בדרך הנכונה.

התגובות מ"מילבת" ומ"יד שרה" גם הן היו  חיוביות.
אני מסתובב עם תחושה שאני תורם משהו להפיכת נושא התקשורת . 

מתברר שמי שיקח לידיו את המכשיר וינסה אותו יבחין מייד בשינוי התפיסה - נוחות והנאה ממכשיר מודרני ואיכותי.

בעבודה ביורוקום אימצה אחת העובדות את המכשיר : "סוף סוף אין צורך להוציא את מכשיר השמיעה בזמן הדיבור בטלפון". 


תגובות
1.
תגובת ירוקום תקשורת להודעה האחרונה שלי (לת)
צלף   06.05.11 | 16:49
בגלל שהם לא מצליחים לכתוב כאן באביליקו תגובות - אני מעתיק את התשובה ששלחו אלי:
-------------------------------------------------------
צלף שלום.
לגבי הכיתוביות- תודה יטופל. בינתיים הסרתי את הלינק.
לגבי החידוש- מוזמן לחוות את המכשיר ואת היחידת הלחצן האלחוטית (שהיא עצמה טלפון עצמאי קטן עם ידיים חופשיות לשימוש).
תוכל לראות את המכשיר גם במשרדי בקול בתל אביב.
-------------------------------------------------------------------------------------

למעלה