יעוץ פסיכולוגי בצ
המומחים של אביליקו
עבודה נגישה
אהבה בלי מגבלות
המדריך לחופשה נגישה

Call יכול מגייסת צוות נוסף למוקד לאומי קארד ברמת גן


Call יכול מתוך הבלוג של Call יכול



 

Call יכול מגייסת צוות נוסף למוקד לאומי קארד ברמת גן

 

אנחנו ממשיכים לגדול עם לאומי קארד. צוות אחד כבר עובד ואנחנו מגייסים את הצוות השני לטובת עבודה במוקד שירות הלקוחות של חברת לאומי קארד. סביבת העבודה במוקד נעימה, מאתגרת ומאפשרת רכישת ידע וכלים חשובים לחיים בתחום הפיננסי. 

מוקד Call יכול ולאומי קארד פועל באופן נפרד ועצמאי במשרדי לאומי קארד במגדלי קונקורד בבני ברק/רמת גן ומהווה יחידה נפרדת של כל יכול. העובדים ביחסי עבודה עם כל יכול ומנוהלים ע"י מנהלי כל יכול.                                                          

תיאור התפקיד

 

לאומי קארד עוסקת בכרטיסי אשראי ונציגי השירות מבצעים שיחות יזומות ללקוחות חדשים ומחודשים של החברה לצורך הפעלת כרטיסי האשראי, ומקבלים שיחות שירות בנושאי שימור לקוחות קיימים ומכירת מוצרי אשראי ודיגיטל (דפי פירוט במייל, מידע ב SMS וכד').  

דרישות התפקיד

  • מיומנויות מחשב טובות מאוד (מעבר בין חלונות, קידוד מהיר). 
  • דייקנות וזריזות.
  • גישה שירותית.
  • יכולת מכירתית וכושר שכנוע.
  • יכולת למידה גבוהה והתמדה.

הקורס

יתקיים במרכז ההדרכה של לאומי קארד בבני ברק יארך כחודש וחצי , 8 שעות ביום במהלכו העובדים יקבלו שכר.

בסיום הקורס תתבצע תקופת הכשרה נוספת בת כחודש וחצי בה ימשיכו העובדים לעבוד כ-8 שעות ביום 5 ימים בשבוע.  

 

היקף משרה: 

 

המוקד פועל בשעות 8:00-20:00 בימי ו' 8:00-13:00

נדרשות מינימום 4 משמרות של 7 שעות בשבוע ובנוסף משמרות ימי שישי לסירוגין (אחת לשבועיים). 

 

תנאי העסקה

בונוסים על הצלחות, ארוחות חמות ואפשרויות קידום 

 

דרכי הגעה

  

המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.  

ישנה תחנת רכבת קרובה וקוי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי  

 

  

קו"ח ניתן לשלוח למייל: info@callyachol.co.il 

או לפקס : 03-7604488

לציין : "נציג/ה שירות טלפוני לאומי קארד"

הראיונות בלבד יערכו במוקד בראשון לציון.


תגובות
אין תגובות לפוסט

למעלה