תאגיד השידור הציבורי בפרק נוסף בתכנית שחושת אנשים ואוכלוסיות שלא משמיעים ומראים מספיק קול על המסך.
|
מרכז שיקום לילדים בקנדה משיק קמפיין שמנסה לעורר מודעות לייצוג הלקוי של אנשים עם מוגבלות במדיה מזמין את הציבור לחתום על עצומה לייצוג מגוון ואותנטי יותר של אנשים עם מוגבלות בטלוויזיה, בקולנוע ובפרסומות.
|
הספר המסקרן יזכיר לילדים את הצורך להשאיר את תאי שירותי הנכים זמינים עבור אלה שבאמת זקוקים להם
|
הסרטון העוצמתי ונהדר של הנבחרת הפראלימפית של פרו מקדם לא רק את שחקני הנבחרת אלא מנסה להביא לשינוי חברתי של דעות קדומות בנוגע לאנשים עם מוגבלות.
|
יש דברים שנראים בלתי אפשריים או לכל הפחות קשים להשגה. אל תתנו לזה לעצור אתכם, כי לפעמים מה שנראה כמגביל הוא מה שמאפשר לכם לעשות יותר
|
השחיינית ורוניקה גרניקו ושחקנית הכדור-שער אילהם מחמיד ניצבות במרכז הקמפיין של חברת טויוטה, נותנת החסות לוועד האולימפי והפראלימפי בטוקיו 2020. השתיים מתמודדות קשיים, מגבלות ואתגרים, ויכולות להם בעזרת כישרון אדיר, נחישות והרבה כוח רצון.
|
סקירה מעניינת של רותה קופפר במגזין "ליברל"
|
כשרשת CBS בארה"ב חתמה על אמנה להגדלת הייצוג וההשתתפות של אנשים עם מוגבלות בהפקות עתידיות ושחקנית עם שיתוק מוחין מצטרפת לצוות של אופרת סבון ותיקה, נראה ששוק הטלוויזיה מתקדם לקראת ייצוג מגוון ומכליל יותר
|
את הפרס הקדישה לילדים עם מוגבלויות שלא זכו עד כה לראות את עצמם מיוצגים על במה כזאת
|
עולם האופנה מבין יותר ויותר את החשיבות שביצירת אופנה מותאמת ונגישה לאנשים עם מוגבלות שתתאים לכל אדם, בלי לוותר על הסטייל ועל האמירה האישית תוך שילוב אמירה חברתית חשובה
|