משרד העלייה והקליטה מפעיל מוקד סיוע ותמיכה נפשית לעולים החדשים ברקע משבר הקורונה


משרד העלייה והקליטה נרתם למען חיזוק החוסן הנפשי של העולים החדשים ומשיק מוקד סיוע ותמיכה נפשית למען העולים החדשים אשר יופעל במסגרת מיזם משותף עם ארגון "משאבים". המוקד יכלול אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש, יפעל 5 ימים בשבוע וייתן מענה ב-5 שפות שונות : אנגלית, צרפתית, ספרדית, אמהרית, רוסית

מערכת ממ“נ 07.02.21

משרד העלייה והקליטה מפעיל מוקד סיוע ותמיכה נפשית לעולים החדשים ברקע משבר הקורונה

משרד העלייה והקליטה נרתם למען חיזוק החוסן הנפשי של העולים החדשים ומשיק היום (יום ג') מוקד סיוע ותמיכה נפשית למען העולים החדשים אשר יופעל במסגרת מיזם משותף עם ארגון "משאבים". המוקד יכלול אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש, יפעל 5 ימים בשבוע וייתן מענה ב-5 שפות שונות.

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה: "מאז פרוץ הקורונה יש עלייה חדה בדיווחים של אזרחים על מצוקות נפשיות, חרדות, בדידות וקשיים סביב התמודדות עם אתגרי הקורונה. כשמדובר בעולים חדשים ההתמודדות הנפשית לרוב קשה אף יותר בשל ריבוי החסמים, ובהם קשיי השפה והסתגלות למדינה חדשה. לכן הוריתי על הקמת המוקד למתן סיוע נפשי לעולים, זאת בנוסף לסיוע הכלכלי והליווי שמשרד העלייה והקליטה מעניק לעולים במגוון תחומי החיים".

 

מוקד טלפוני לייעוץ ולתמיכה רגשית לעולים יופעל בחמש שפות (אנגלית, צרפתית, ספרדית, אמהרית, רוסית) במשך 5 ימים בשבוע בין השעות 16:00 עד 21:00, באמצעות אנשי מקצוע מומחים.
לפנייה וייעוץ יש לפנות במספרים הבאים: 04-7702648 רוסית, 04-7702649 ספרדית, 04-7702650 צרפתית, 04-7702651 אנגלית, 04-8258081 אמהרית.

 

לצפייה בהודעה המלאה של משרד העלייה והקליטה >>

 





תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה