קמפיין למיגור הסטיגמה בבריאות הנפש בשיתוף סופר פארם ועמותת ידידי בית החולים גהה


1 מכל 4 ישראלים סובל מהפרעה נפשית אבל הסטיגמה גורמת לו לסבול אפילו יותר. אנשים רבים שיש להם הפרעה נפשית מנהלים אורח חיים נורמלי ותקין באמצעות תרופות, טיפול רגשי ועוד. הסטיגמה על הפרעות נפשיות גורמת לחולים ולבני משפחותיהם פעמים רבות להתבייש, להסתיר את המחלה ואף להימנע מטיפול וכך הסטיגמה פוגעת גם בהחלמה. חברת סופר פארם בשיתוף עמותת ידידי בית החולים גהה משיקה קמפיין שמטרתו להיאבק בסטיגמה.

מערכת ממ“נ 07.07.20

1 מכל 4 ישראלים סובל מהפרעה נפשית אבל הסטיגמה גורמת לו לסבול אפילו יותר.
אנשים רבים שיש להם הפרעה נפשית מנהלים אורח חיים נורמלי ותקין באמצעות תרופות, טיפול רגשי ועוד.
הסטיגמה על הפרעות נפשיות גורמת לחולים ולבני משפחותיהם פעמים רבות להתבייש, להסתיר את המחלה ואף להימנע מטיפול וכך הסטיגמה פוגעת גם בהחלמה.

חברת סופר פארם בשיתוף עמותת ידידי בית החולים גהה משיקה קמפיין שמטרתו להיאבק בסטיגמה.
במסגרת הקמפיין מוצגים ראיונות עם ידוענים על התמודדותם האישית עם קשיים נפשיים ועם הסטיגמה.

בנוסף חברת סופר פארם מציעה למכירה בקבוקוני פלסטיק ב-10 ש"ח ובהם 30 מגנטים עם מילים להעצמה אישית.
שימוש במילים המתאימות תורם להעצמה וההכלה ומקדם את צמצום הסטיגמה.
התמורה ממכירת הבקבוקונים מועברת כתרומה לעמותת ידידי בית החולים גהה ותסייע למיגור הסטיגמה ולתמיכה במרכז היעוץ למשפחות (מית"ל) שבבית החולים.


 

לפרטים על קמפיין ה"סטיגמטין" של סופר פארם ועמותת ידידי גהה >





תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה