קמפיין Dear Everybody לשינוי עמדות והכללת אנשים עם מוגבלות במדיה


מרכז שיקום לילדים בקנדה משיק קמפיין שמנסה לעורר מודעות לייצוג הלקוי של אנשים עם מוגבלות במדיה מזמין את הציבור לחתום על עצומה לייצוג מגוון ואותנטי יותר של אנשים עם מוגבלות בטלוויזיה, בקולנוע ובפרסומות.

מערכת abiliko 06.09.19

מתוך הקמפיין: תמונה של גביע של גלידה עם הכיתוב "תמונה של ילד עם הליכון אוכל גלידה עם חבריו.

מרכז השיקום לילדים Holland Bloorview שבקנדה מפעיל זה מספר שנים את קמפיין Dear Everybody לשינוי עמדות, ניפוץ סטיגמות וחיזוק הדימוי החברתי והעצמי של אנשים עם מוגבלות. הקמפיין השנה מתמקד בייצוג הלקוי של אנשים עם מוגבלות במדיה ובעולם הפרסום. בעוד שאחוז האנשים עם מוגבלות בציבור הוא כ-20%, הדבר לא משתקף בפרסום, בתכניות הטלוויזיה ובסרטים. הקמפיין מבקש מהציבור לחתום על עצומה לייצוג מגוון יותר של שחקנים עם מוגבלות במדיה והעדפה לרכוש מוצרים של חברות הכוללות אנשים עם מוגבלות בפרסומות.

הבאנרים בקמפיין מנכיחים את היעדר אנשים עם מוגבלות בפרסומות על ידי החלפתם בטקסט בלבד המתאר אותם, מה שמדגיש את העובדה שהם בלתי נראים, בתוספת המסר "הגיע הזמן להכניס אנשים עם מוגבלות לתמונה!"

 

1. תמונה של ליפסטיק עם הכיתוב "תמונה של אישה עם שוני בפנים מורחת ליפסטיק אדום בהיר"

 

2. גביע של גלידה לצד קופסת גלידה עם הכיתוב "תמונה של ילד עם הליכון אוכל גלידה עם חבריו"

 

3. תמונה של נעל ספורט כחולה עם הכיתוב "תמונה של נער עם פרוטזה לבוש במראה אופנתי"

 

4.תמונה של מגרש כדורסל ובקבוק משקה ירוק עם הכיתוב "תמונה של ספורטאי צעיר בכיסא גלגלים כובש את המגרש"

 

לדף הקמפיין ולחחתימה על העצומה, היכנסו לאתר של Dear Everybody.

 

 

 





תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה