התחילו את הבלתי-אפשרי - קמפיין של טויוטה לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים


השחיינית ורוניקה גרניקו ושחקנית הכדור-שער אילהם מחמיד ניצבות במרכז הקמפיין של חברת טויוטה, נותנת החסות לוועד האולימפי והפראלימפי בטוקיו 2020. השתיים מתמודדות קשיים, מגבלות ואתגרים, ויכולות להם בעזרת כישרון אדיר, נחישות והרבה כוח רצון.

מערכת abiliko 26.07.19

חקנית הכדור-שער אילהם מחמיד מתוך הסרטון של טויוטה

בעוד שנה בדיוק זה יקרה - עיני כל העולם יופנו לטוקיו, שתארח את אירוע הספורט הגדול בתבל - המשחקים האולימפיים.
מעל מיליארד צופים ברחבי העולם, 206 מדינות ונציגויות ומעל ל-11,000 ספורטאים - וביניהם גם עשרות נציגים בכחול-לבן.

חברת טויוטה נותנת החסות לוועד האולימפי והפראולימפי בטוקיו 2020 ובפריז 2024 פרסמה השבוע שני סרטונים עם סיפוריהן של ספורטאיות פראלימפיות שמתמודדות קשיים, מגבלות ואתגרים - ויכולות להם בעזרת כישרון אדיר, נחישות והרבה כוח רצון.

האחת היא השחיינית הפראלימפית ורוניקה גרניקו שהתמודדה עם משבר כשנזקקה לניתוח רגע לפני אולימפיאדת ריו. היא התעקשה, עבדה והתאמצה כדי להכשיר את עצמה לקראת האולימפיאדה, הגיעה לתחרויות אך הגיעה למקום האחרון. מנקודת השפל הזאת היא התרוממה ושלושה חודשים אחר כך זכתה בשלוש מדליות זהב באליפות ישראל.

השנייה היא שחקנית הכדור-שער אילהם מחמיד שהתמודדה הן עם אתגר פיזי מאחר שנולדה עם לקות ראייה, והן עם אתגר חברתי שבו החברה המוסלמית השמרנית לא התייחסה ברצינות לאישה שרוצה להיות ספורטאית. אז היא פעלה והקימה קבוצה חוצת מגזרים, קבוצה חזקה לנשים בלבד שהגיעה עד אולימפיאדת ריו.

הסיסמה המלווה את הקמפיין היא START YOUR IMPOSSIBLE - התחילו את הבלתי-אפשרי שלכם. לא כל אחד יהיה ספורטאי פראלימפי או אולימפי, אבל אפשר לאמץ את הסיסמה לכל תחום ואתגר בחיים ולפעול נגד מה שנראה כבלתי-אפשרי. אולי תצליחו ואולי לא. בשביל לדעת צריך לנסות.

 

 





תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה