ראיתם את הקליפ החדש של להקת שלוה?


בעקבות הסקר האחרון של החברה למתנ"סים שחשפה ש-90% מההורים לא מעוניינים שילדיהם ישתתפו בפעילויות משותפות עם ילדים עם מוגבלות, נרתמו להקת שלוה, בנק הפועלים והחברה למתנ"סים לשנות את המצב ולעודד אנשים לחתום על אמנת השילוב.

מערכת abiliko 29.04.19

לקראת יום העצמאות המתקרב, קמפיין חברתי מסקרן:
שלטי החוצות באיילון מראים את חברי וחבאות להקת שלוה בתוספת הזמנה לחפש את הקליפ החדש שלה לשיר "הדלת פתוחה לכולם".

אך כשמחפשים את הקליפ מגיעים לסרטון מעורר מחשבה שבו חברי הלהקה פונים לצופים ומזכירים שרק 1 מתוך 10 אנשים יוכלו לצפות בקליפ, שכן לפי סקר של החברה למתנ"סים, רק 1 מתוך 10 הורים בישראל היו רוצים שהילדים שלהם יבלו, ישתתפו, ייקחו חלק, ילמדו או יהיו בקרבת ילדים עם מוגבלות.
בסרטון קוראים לציבור לשבור את הסטיגמות ולחתום על אמנת השילוב של ילדים עם מוגבלויות בחברה.

בקמפיין נוטל חלק גם שממשיך במגמה המבורכת של עידוד השתלבות של אנשים עם מוגבלות והנכחתם בכל קמפיין.

לחתימה על האמנה היכנסו לקישור





תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה