אנשים עם מוגבלות ישולבו בכל קמפיין גדול של בנק הפועלים


ידיעה חשובה ולא שכיחה מספיק לקידום השילוב של אנשים עם מוגבלות

מערכת abiliko 26.01.19

"בכל קמפיין גדול שלנו נשלב איש או אישה עם מוגבלות כדי להביא לידי ביטוי את המגוון של החברה הישראלית, שאינו שלם ללא איש עם מוגבלות", כך אמר אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים, בידיעה שהתפרסמה השבוע ב"ישראל היום".
 
אנשים עם מוגבלות מהווים את המיעוט הגדול ביותר, ואף על פי כן אין כמעט נוכחות שלהם בפרסומות ובוודאי לא כצרכנים לכל דבר. לפני שנה נבחרה השחיינית הפראלימפית ענבל פיזרו להופיע בקמפיין של הבנק והיא מופיעה בו, ישובה בכיסאה גלגלים, ומתלבטת לגבי השקעה בשוק ההון.
יש לקוות שבהמשך צעד כזה לא יהיה דבר כל כך נדיר וראוי לציון אלא דבר מובן מאליו.
 
 
 




תגובות

יש להתחבר לאתר על מנת להוסיף תגובה חדשה

אין תגובות לכתבה
למעלה